| www.gizmag.com

"Сонячний" літак Solar Impulse 2 приземлився на Гаваях, успішно завершивши рекордний етап кругосвітньої перельоту

"Сонячний" літак Solar Impulse 2, який здійснює кругосвітній переліт, що почався 9 березня 2015 в Абу-Дабі, Об’єднані Арабські Емірати, завершив найскладніший етап перельоту через Тихий океан, в ході якого було встановлено відразу три нових світових рекорди. Цей етап завершився, коли літак Solar Impulse 2, керований пілотом Андре Боршбергом (Andre Borschberg), в 5:55 за місцевим часом (о 15:55 за часом Грінвічського меридіана) торкнувся злітно-посадкової смуги аеропорту Калелола (Kalaeloa), розташованого на захід від Гонолулу на острові Оаху.



Посадка на Гаваях є завершенням восьмого етапу навколосвітньої перельоту літака Solar Impulse 2. Після зльоту 29 червня 2015 з аеродрому в Нагої, Японія, літак пробув у повітрі п’ять днів і п’ять ночей поспіль. За цей час літак покрив відстань 7209 кілометрів, встановивши за цей час три абсолютних світових рекорди. Першим рекордом став рекорд з тривалості польоту, яка склала на момент посадки 117 годин і 52 хвилини, другим і третім рекордом стали рекорди за часом і дальності польоту літака на сонячній енергії. Під час польоту над Тихим океаном літак Solar Impulse 2 підіймався на максимальну висоту 8634 метром, а середня швидкість польоту складала 61,19 кілометрів на годину.

Розмах крил літака Solar Impulse 2 становить 72 метри і це ширше, ніж розмах крил авіалайнера Boeing 747-8I. Вага ж літака становить всього 2300 кілограм завдяки його конструкції, виготовленої з легкого вуглецевого волокна, яке легше в три рази, ніж папір такої ж товщини. Чотири електродвигуна літака Solar Impulse 2 живились енергією, що виробляється 17248 осередками фотогальванічних елементів, товщина яких складає всього 135 мікрон і які покриті захисною плівкою. У світлий час доби, енергії, що виробляється сонячними батареями, достатньо для постачання двигунів і для зарядки батареї літій-іонних акумуляторів, вагою 633 кілограм, енергія з якої витрачається під час польоту в темний час доби, дозволяючи літак розвивати швидкість від 50 до 100 кілометрів на годину.

Наступним етапом кругосвітньої подорожі стане переліт літака з Гаваїв на материкову частину США, який закінчиться в Фініксі, Арізона. А керувати літаком Solar Impulse 2 під час цього перельоту буде напарник Андре Боршберга Бертран Пікард (Bertrand Piccard).

На наведеному нижче відеоролику можна переглянути посадку літака Solar Impulse 2 на Гаваях, зняту з безлічі ракурсів.

Рекомендувати цей матеріал
X




забув пароль

реєстрація

X

X

надіслати мені новий пароль